Käyttöehdot
Noudatamme Suomen kauppiaiden yleisiä lakisääteisiä käyttö- ja sopimusehtoja. Niiden lisäksi pyydämme huomioimaan seuraavat käytännön asiat "selko-kielellä."
Toimitus: Toimitusalueemme on pääsääntöisesti EU:n sisäpuolella. Ota meihin yhteyttä, jos haluat tilata EU:n ulkopuolelle. Jokaisen EU:n ulkopuolisen lähetyksen hinta on sovittava erikseen.
HUOM: tarvitsemme aina puhelinnumerosi toimitusta varten, jotta voit saada saapumisilmoituksen. Emme muuten luovuta puhelinnumerosi emmekä harjoita puhelinmarkkinointia.
Saat meiltä aina seurantatunnuksen, jotta tiedät juuri missä pakettisi on ja milloin se on perille.
- Toimitus Suomessa: normilähetys 10€ sis. pakkaustarvikkeet, laskutus, ja toimitus Posti-pakettina. Toimitusaika 1-3 ark. Postin noutopisteeseen. Pienpaketin lähetys (max. 4 kg, esim. 1-2 turkislakkia tai 1-2 rukkasparia L/XL koon asti) saatavilla myös kotiinkuljetuksena samalla hinnalla: toimitusaika n. 3-5 ark. Muista suuri-, Express-, tai kotiinkuljetus paketeista veloitamme todellisen kustannuksen mukaan.
- Toimitus muihin EU-maihin: Toimitus alk. 20€ (annamme tarkemman maan-kohtaisen hinnan, kun tilauksesi saapuu meille). Kokemuksessamme toimitus on ollut mutkatonta ja suhteellisen edullista EU:n sisällä. Toimitus Postin kautta; toimitusaika riippuu maasta (muutamasta päivästä kahteen viikkoon).
- Toimitus EU:n ulkopuolelle: Todellinen toimitushinta aina lasketaan tapauskohtaisesti, ja olemme Sinuun yhteydessä. Suosittelemme ainoastaan Express-lähetykset EU:n ulkopuolelle paremman jäljittävyyden ja lyhemmän toimitusajan (1-2 viikkoa) vuoksi. HUOM. vain EU:n ulkopuolisille asiakkaille: verkkosivumme hinnat eivät sisällä arvolisäveroa. (Valitettavasti meidän yksinkertain tilauslomake ei kykene ottamaan tätä huomioon.) Oma maasi Tulli-virasto kerää arvolisävero oman maan alv-prosentin mukaan. Usein muita tullimaksuja ei ole (ja joissakin maissa tuotteemme hinnat myös alittaa alv-maksun raja), mutta tämäkin asia on maa-kohtainen. Asiakas on täysin vastuussa hoitamaan oman maan Tulli-maksuja ja -ilmoituksia. Annamme kuitenkin tarvittavat dokumentit, ja prosessi on meille tuttu, niin ota rohkeasti yhteyttä, jos on kysymyksiä.
Tähän asti kaikki paketit ovat aina saapuneet turvallisesti ja ehjänä perille. Mutta kaiken varalta että toisin joskus kävisi ja tuote varioituisi tai hävisi kuljetuksessa, tarvittaessa yrittäisimme auttaa Sinua selvittämään asiaa Posti-firman kanssa (jos on tapahtunut Suomen sisällä). Kuitenkin lopullinen vastuu jää asiakkaalle. Ennen kaikkia teemme ennaltaehkäisevä työ varmistamalla, että tuote on hyvin paketoitu ja kaikki toimitustiedot ovat selkeästi esillä. Muista myös, että aina saat paketin seurantatunnuksen!
Palautukset: Palautukset eivät ole juuri tulleet vuosien varrella! Meillä on erittäin tyytyväisiä asiakkaita, jotka palaavat vuodesta toiseen. Teemme paljon työtä jo tilausvaiheessa varmistamaan, että tuote on kooltaan ja ominaisuuksiltaan juuri Sinulle sopiva ja pitkä-ikäinen. Valitsemme laadukkaita materiaaleja ja räätälöityjä kaavoja, suunnitellemme materiaalin yhdistelmiä yksilöllisesti, ja leikkaamme ja ompelemme tarkasti. Tämä huolellisuus näkyy selvästi lopputuotteessa.
Mutta kaiken varalta, tässä on meidän palautuskäytäntö:
- Aina ota meihin yhteyttä ensin. Monet "ongelmat" ovat helposti ratkaistu.
- Mittatilaustuotteilla ei ole palautusoikeutta, ellei kyseessä on meidän tuotantovirhe. Kuitenkin tähän asti ei ole ikinä tullut tapausta vastaan, ettei olisi saanut hyvää ratkaisua asiakkaalle.
- Teemme huolellista työtä, ja otamme myös vastuun siitä. Jos huomaat selkeä tuotantovirhe uudessa tuotteessa, ota meihin yhteyttä, jotta voimme järjestää tuotteen palautuksen tai korjauksen.
- Ellei toisin sovittu, valmiilla tuotteilla (ei mittatilaustuotteilla) on 14 päivän vaihto- tai palautusoikeus, ainoastaan jos tuote on täysin käyttämätön ja siistissä kunnossa. Ota meihin yhteyttä, jotta voimme varmistaa sujuvan vaihdon/palautuksen.
- Jos tiedät valmiiksi, että tuote voi menee vaihtoon (esim. joulu yllätys, ja et ole varma koosta), aina kysy meiltä ensin, jotta voimme varmistaa tuotteen vaihtomahdollisuuden ja tarvittaessa pidentää palautusaikaa. Yksi oiva tapa on myös lahjoittaa lahjakortin, niin varmistat, että lahjansaaja saa juuri haluamansa koon ja tuotteen. Teemme henkilökohtaiset lahjakortit tilauksesta (ota meihin yhteyttä).
- Palautusoikeus ei koske Outlet-tuotteita. Ratkaisemattomia ongelmia eivät ole kuitenkaan tulleet tähän asti, niin ota reippaasti meihin yhteyttä.
- Ja vielä kerran, ota meihin vapaasti yhteyttä jos mitään jää askarruttamaan! Olemme ylpeitä tuotteistamme, ja keskustelemme kanssasi ilomielin. Tyytyväinen asiakas + sopiva tuote on meidän molempien tavoite!
Toivomme, että Sinulle jää hyvä palvelukokemus ja pitkä-ikäinen turkistuote, joka on iloksi moneksi vuodeksi. Odotamme mielellämme palauttasi!
